duminică, 29 mai 2016

Clinceni: Show aviatic pentru Ziua Copiilor 2016

28.05.2016
Am ajuns si anul acesta la show-ul aviatic organizat pe Aeroporul Clinceni pentru Ziua Copiilor. Cred ca prima editie a fost cea de anul trecut si, din cate se pare, tinde sa devina o traditie. Una frumoasa.
Eveimentul este din ce in ce mai cunoscut in randul publicului si asta se vede in numarul de spactatori care creste de la an la an. 
Problema este ca, cu cat eventimentul atrage mai mult public, cu atat este mai greu sa ajungi la el. Anul acesta am reusit sa ajungem la Clinceni mult mai greu decat anul trecut. Aglomeratia a inceput inca de pe soseaua de centura, inainte de bariera de la Domnesti. Prin Bragadiru ne-am miscat ca melcul iar de intrat spre aeroport nu am putut pe la intrarea principala intrucat strada respectiva era blocata de politisti care ne-au indrumat spre o alta intrare, pe undeva prin spatele curtilor localnicilor. Am ajuns, deci, destul de tarziu insa tot am prins o parte foarte frumoasa a spectacolului.


Ideea este ca trebuie plecat foarte devreme de acasa.
Spectacolul a semanat destul de bine cu cel de anul trecut, cred ca a fost conceput pe acelasi tipar. Anul acesta, insa, in cadrul acelorasi programe organizate de echipele de aviatori, parca au venit cu ceva elemente mai spectaculoase.
Am vazut si anul acesta inima sagetata de Cupidon, desenata pe cer de pilotii de la Hawks of Romania, vanatoarea de baloane, parasute etc.
In plus, la editia din acest an am vazut si doua aeromodele gigant, cu anvergura aripilor de 2 metri.
Atmosfera a fost foarte frumoasa, copiii au avut de unde sa-si cumpere zmeie, avionele gonflabile, vata pe bat, inghetata iar adultii aveau de unde alege dintre diverse preparate la gratar, bauturi racoritoare, bere s.a.




Albumul cu toate pozele, aici:

Despre show-ul de anul trecut am scris aici:

Alte postari despre Bucuresti si imprejurimi, aici:



Un spectaculos zbor pe spate la mica inaltime!




Cele doua aeromodele cu anvergura aripilor de 2 metri:


Sarbatoritii:  :-)







Vant bun pentru zmeie:
            


"Maneca" zice ca vremea este buna pentru zbor:

Hawks of Romania:







      




Alimentarea cu combustibil:

Unul dintre pilotii care ne-au incantat cu exercitii de mare maiestrie:




Vanatoarea de baloane:
















   



        



Rapita de Clinceni:


5 comentarii:

  1. Toata admiratia pentru Piloti,Organizatori si tie,pentru minunata expunere.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Avion cu motor, ia-mă şi pe mine-n zbor, că mă fac aviator...". Cam aşa strigam când eram copil când vedeam avioanele trecând dinspre şi înspre aeroport, căci stând la vreo 40 km de capitală se tot perindau (ca şi acum de altfel) avioane zi de zi pe bolta cerului.
    Văd că aţi avut timp bun, chiar dacă zona de la Domneşti, mereu aglomerată, v-a pus un pic de frână. În rest, am admirat fotografiile de pe leagănul din curte, cu ochii spre capitală, când şi acum, când scriu, cerul e brăzdat de avioane care se tot ridică ori se lasă în zona aeroportului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Spectacolele aviatice sunt minunate! Voi incerca la anul sa ajung si eu!
    Ai reusit niste poze excelente! Multumesc mult!
    Seara frumoasa si o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai trecut pe la tine, "in zbor usor"!
    Sper ca urmeaza sa faci noi descoperiri!
    Zile frumoase de iunie!
    Cu drag, Vulpito!

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: