luni, 7 mai 2012

Wurzburg: Hotelul Amberger

Este un hotel de 3 stele in plin centrul istoric al orasului. Este foarte aproape de Rezidenta din Wurzburg, Biserica Stift Haug, Catedrala din Wurzburg (Domul Sfantul Kilian), Fortareata Marienberg si, in general, fata de toate obiectivele turistice importante ale orasului.




Este un hotel de nefumatori insa acest lucru l-am aflat spre sfarsitul sederii noastre acolo, noi oricum nu fumam.
Aici am avut camera cea mai mica pe care am avut-o vreodata in concediile noastre dar, probabil, asta este dezavantajul hotelurilor situate in centrul orasului (probabil cele cu spatii mai generoase sunt mult mai scumpe). 


Dimensiunile camerei nu ne-au impiedicat sa ne simtim foarte comfortabil acolo. Hotelul este curat, linistit, serviciile sunt bune, spatiul pentru micul dejun frumos amenajat, mancarea buna, pentru toate gusturile.

Sunt cateva locuri de parcare gratuite in fata hotelului si am avut si norocul sa prindem unul liber (chiar sub balconul nostru, super!).
Am avut una dintre singurele patru camere cu balcon de unde privelistea era destul de frumoasa catre centrul vechi al orasului.


La receptie lucra un domn foarte in varsta de origine romana, plecat cu multi ani din tara dar care nu uitase limba si care s-a aratat bucuros cand a aflat ca venim din Romania.
 







Gaina din fata casei :-)  :















          

 


  

4 comentarii:

  1. Nu mai vroiam sa plec din sala de mese:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era, intr-adevar, decorata frumos. Eu preferam mesele de langa fereastra.
      ... sau ti-a facut cu ochiul ceva bun de acolo? :-)

      Ștergere
  2. Imi doresc tare mult sa ies undeva cu familia. Nu stiu de ce, dar imi place mult cand mocheta si scaunele sunt albastre, ca in poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa reusiti cat mai repede sa iesiti undeva unde mocheta si scaunele sa fie albastre!
      Si sa faceti multe poze sa ne aratati si noua!
      Toate cele bune, Robert!

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: