marți, 17 aprilie 2012

Drumul spre Fussen, orasul din capatul de sud al Drumului Romantic al Germaniei (Romantische Strasse / Romantic Road)

19 noiembrie 2009. Ne indreptam, cu emotii si nerabdare, pentru prima data, spre Romantic Road (Romantische Strasse), Drumul Romantic al Germaniei.


Drumul asta romantic are vreo 400 si ceva de kilometri si se deruleaza in Landul Bavaria, pe coordonata nord - sud (sau sud - nord, cum doriti), avand cel mai sudic punct oraselul Fussen (cunoscut pentru celebrele castele Neuschwanstein si Hohenswangau, despre care am scris deja) iar ca punct final in partea de nord, orasul Wurzburg (despre care am cateva povestiri de impartasit).
Despre obiectivele turistice aflate in apropiere de orasul Fussen, si chiar si despre acest oras, am scris aici:




Imaginile care urmeaza incep pe undeva prin apropierea orasului Salzburg, in Austria, si se continua pana in Bavaria, in zona orasului Fussen unde am avut cazarea si de unde ne-am inceput explorarea obiectivelor turistice de pe Drumul Romantic (desigur ca doar a unei parti a lor).
Frumusetea si pitorescul peisajelor de pe acest traseu (mai ales cele dinspre Fussen) m-au determinat sa le dedic o postare.









































































Am trecut si pe langa Chiemsee, cel mai mare lac din Bavaria. Unii sustin ca ar fi chiar cel mai mare din Germania. I se mai spune "marea nemtillor" si se afla cam la 60 de kilometri de Munchen. Pe una din insulele sale se afla Palatul Herrenchiemsee, una din cele 3 constructii renumite ale Regelui Ludwig al II-lea al Bavariei (pe aceasta nu am vazut-o, doar pe celelalte doua: Castelul Neuschwanstein si Palatul Linderhof, despre care am si scris pe blog).















































Copiii nostri (deocamdata doar pe ei ii avem si sunt cei mai cuminti copii din lume!):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: