joi, 22 martie 2012

De la Salzburg la Dresda sau ce inseamna drumuri europene civilizate

Drumul acesta de aproximativ 600 de km l-am parcurs intr-o frumosa zi de sfarsit de octombrie in anul 2008 cand am petrecut catva zile in orasul austriac Salzburg  si cateva in cel german Dresda (impresiile si imaginile din acea vacanta, le-am postat deja).
Cum pe la noi inca nu ne putem bucura de calatorii pe drumuri civilizate, suntem fascinati si ne bucuram ca niste copii ori de cate ori avem ocazia sa calatorim pe drumuri potrivite mersului cu masina pe distante lungi.
 
In Austria si Germania, pe langa calitatea foarte buna a soselelor, te incanta si peisajele foarte frumoase (la capitolul peisaje naturale stam bine si noi romanii, mai ramane de rezolvat problema soselelor).
Am incercat sa aranjez pozele in ordine cronologica, astfel incat cel ce le priveste sa poata parcurge in mod imaginar acest traseu plin de imagini superbe.

Ultimele 9 poze (cele cu podurile acelea interesante) sunt de pe drumul de intoarcere spre Romania, dintr-o zona apropiata de granita cu Cehia.

In dimineata in care am plecat din Salzburg, ploua, insa pe tot parcursul sederii noastre acolo, vremea fusese superba. Chiar si asa, printre stropii de ploaie, natura arata superb:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


 

 

 

 Aici e granita dintre Austria si Germania, nu e marcata in mod deosebit:  
 

 
Primele noastre imagini din Germania: 
 

 

 

 


Mi-a placut ca doamnele ieseau la cumparaturi cu cosuri de nuiele:




 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 
Si noi ne-am mirat insa drumul era cel bun. Parea prea frumos ca sa fie adevarat. In plus, noi ne asteptam sa mergem pe autostrada iar GPS-ul ne-a dus o lunga bucata de drum pe asemena drumuri frumoase:
 

 

 
... aici am crezut ca suntem intr-un montain rus (curbe stranse, pante, rampe): 
 

 

 

 

 

 


 


 

 





 

 














































































Se vede caprioara?

Nemtii, in actiune:
































































 

 
... si pozele de pe drumul de intoarcere spre Romania ... Din Germania, traseul trece si prin Cehia. Dresda se afla destul de aproape de Praga. In prima poza se poate vedea, prin luneta masinii, granita dintre Germania si Praga:
 

 

 
Podurile astea mi s-au parut foarte interesante: 
 

 

 
... ruinele unei cetati medievale (cel putin, asa pareau) pe o stanca in apropiere de Praga: 
 
... prin Cehia (mai aveam putin si ajungeam la Praga): 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: