sâmbătă, 28 ianuarie 2012

La picnic

Trei testoase, Joe, Steve si Raymond, hotarasc sa mearga la picnic, asa ca Joe umple cosul pentru picnic cu prajiturele, racoritoare si sandvisuri.


Locul de picnic era la 10 mile distanta, asa ca testoaselor le-a luat 10 zile intregi pana cand, epuizate, au ajuns acolo. Odata ajunse, Joe goleste cosul, ia o sticla de racoritoare in mana si spune:

- Gata, Steve, am juns; da-mi cheia de desfacut sticle.

- Da’ n-am luat-o! spune Steve. Am crezut c-ai luat-o tu!

Joe, ingrijorat, se intoarce spre Raymond:

- Raymond, ai luat tu deschizatorul?

Desigur, nici Raymond nu-l luase, asa ca s-au trezit la 10 mile de casa, insetate si fara nimic de baut.
Joe si Steve l-au rugat pe Raymond sa se intoarca dupa deschizator, dar acesta, gandindu-se ca pana se intoarce, ceilalti vor fi terminat mancarea, refuza.
In cele din urma, dupa doua ore de incercari, cei doi au reusit, jurand pe mormintele parintilor lor ca nu se vor atinge de mancare, sa-l convinga pe Raymond sa plece dupa deschizator. 
Asa ca Raymond incetisor dar hotarat, a luat-o spre casa.

Au trecut 20 de zile. Raymond nu aparea. Cei doi erau rupti de foame dar… o promisiune e o promisiune, nu s-au atins de mancare.
A mai trecut o zi. La fel: nici pomeneala de Raymond. Dar nici de mancare, ca doar promisesera.

Dupa inca trei zile in care Raymond nu a aparut, Steve a inceput sa cedeze. Cu o lucire de dementa in priviri incepu sa strige: “AM NEVOIE DE MANCARE!” Dar Joe il opri reamintindu-i de juramantul facut.

Au mai trecut 5 zile. Spunandu-si ca Raymond probabil se oprise sa manance ceva pe drum, Joe si Steve ridicara slabiti capacul cosului de picnic, scoasera un sandvis si tocmai se pregateau sa muste cand, de dupa un tufis din apropiere sari Raymond strigand:

- Am stiut eu ca mancati fara mine! Sa va fie clar: NU MA DUC DUPA NICI UN DESCHIZATOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: